Sbnm06 Kızlar 32. Hafta bebek kilonuz ne kadar benimle paylasirmisinz.Birazcik bu duruma kafayi takmis durumdayım
Sbnm06 @Seymakrpnr34 masallahh 32. Haftada bize 2058 dedi iyi kilosu dedi doktor ama ben kafaya takmis durumdayim
kucuktosbik27 Sbnm06 gayet normal canım kilosu ultrason kağıdında w d değerlerine bak orda haftası ve günü yazıyor onlar kaç haftayla uyumlu olduğunu gösteriyor hiç canını sıkacağın bir kilo değil ki bu haftadan sonra her hafta 200 300 gr alıyor bebiş
Gul25 Sbnm06 gayet iyi bence ben 32. Haftadayken bebegin kilosu 1800gr di suan 34 haftalik oldum ne kadar oldugunu bilmiyorum ama sizinki gayet iyi
eko1618 Sbnm06 hayır 🙈 34 üz daha 2200 şimdi kilosu 38 de doğum planlıyoruz 2700 civarı olur dedi doktorumuzda 🐣
Hayalhira Sbnm06 32+3 haftalıktık çarşamba günü gittim 2.100 gramdı haftasına göre normal dedi doktorum
MeliSeliMelih Sbnm06 her bebek aynı olmazki genetik faktörlerde var kilo durumunda kafanızı neden taktınız doktor ters bişi mi söylüyor ?
Sbnm06 @TheBaby bir arkadaştan etkilendim sanirm onunda 2000 kg miş dogdugunda 2650 dogmus baya zorlanmislardi acaba diyorm bizdede mioyle olur
Xedice1 Sbnm06 benim kizim dogdugunda 2500 du 36 haftada dogdu biz hic zorlanmadik aksine hizla kilo aldi onemli olan bebeyin sagligi kilosu diyil
TheBaby Sbnm06 Canım neden zorlanmışlar ki. Arkadaşım 2500 kg doğurdu bebek 1 ayda 4 kg oldu. Yeterki sağlıklı doğsun. Hemen büyüyorlar.
Cansu-13 Sbnm06 canım benim büyük kızım 2,600 küçük kızım 2,700 doğdu tek başıma baktım zorlanmadım da sağlıklı olmaları benim için daha önemliydi emzirdikçe zaten kilo aldılar
Sbnm06 @34_21_23 2058 kg cevremdeki arkadaslarim yakinlarim bebeklerine gore dusuk kilo dediler kafama takildi:(
Busehnm Sbnm06 doktorum 2050 g için bir hafta önden gidiyor masallah dedi bundan sonra daha hızlı kilo alacak zaten hiç merak etmeyin yediklerinize dikkat edin bebege yarasın 🌸
Sbnm06 @Hayalhira evet bana da normal dedi ama ailede cevremden 3500 dan asagi dogan yok sanirim ondan biraz bende nie boyle oldu die düşündüm
Hayalhira Sbnm06 hepsi aynı olmuuor canım ya kızım 3200 doğdu benm ama bu erken doğum olucak 2500 olsa şükür diyeceğiz 😊
Gamzeakd Sbnm06 aman onlar derler çevredekilerin hep bir fikri vardır doktordan daha iyi biliyolar çünkü . Sakın takma onları takarsan depresyona bile girersin canım . Bebek son ay kilo çok alacak merak etme . Beslenemene dikkat et yeter 🥰 kilolu demek sağlıklı demek değil unutma