ESMANY Arkadaşlar herkese merhaba. 27 haftalık gebeyim 60 kiloyim boyuma gore kilom gayet yerinde 1.68 boyum. Yalniz bir sey sormak istiyorum afedersiniz ama goguslerim kucuk geliyor sanki bana normal zamankinden bir tik dolgunlasti gebelikte ama hâlen kuçük yani boyle giderse hic sut olmayavak gibi geliyor disardan bakildigindada kucuk duruyor goguslerim psikoloji sıfır 👎
Nundiyebiri ESMANY canım sütün büyğk küçük gögüsle alakası yokannem 4 çocuk emzirmiş hale 80takıyor bizim ki kocamda ne hepsi et 😁😁 rabbim verir verir sen hiç dert etme
Anne_Karina ESMANY teyzemin memeleride yok kadardı hamileliğin son zamanlarında şişti başka bı tanıdığımında minicikti ama üç çocuğunuda emzirdi olumlu düşünün ☺️
AnnelikHayali ESMANY göğüsler küçükse süt olmaz, büyükse çok süt olur diye bi şey yok. Etraftan bana da öyle olumsuz yorumlar yapıyorlardı. Oğlum doğdu, çok şükür göğüslerim süt doldu, anne sütü o kadar yaradı ki gelişimi çok uzun bir süre epey önden gitti.
Beyzan Senayyalcin Ahh miniğim gel artık gerçi artık minik de değil tombik oldun ama sen yine de gel 😍😍😍
Elfelf475 ESMANY resmen beni tarif ediyor 🤭 ben de 170 im 53 kiloyum ama daha 13 haftalık şimdiden büyüdü durdu ama çevredekilere göre son haftalarda daha hızlı büyürmüş ☹️
Ozlem23 ESMANY sut olmasını gogus boyuyla alakasi yok merak etme benim annemin de küçük ama sütleri akarmis hep fazla olurmuş arkadasiminda büyük ama bebeğe mama veriyo yetmiyo sütü
Goncagul27 ESMANY Benimkide küçüktü doğumdan sonra iki katına çıkıyor sütle doluyor iç çamaşırlarn olmuyo