Kuaför olarak söylüyorum 😇Gebelikte ombre ve röfle yaptıran çok müşterimiz oldu önemli olan dibe gelmemesi ve kullandıkları açıcı ve kokusu çok önemli eğer iyi bi markaysa kokusuzsa sakınca olcağını düşünmüyorum
Cila da dibe değmiyor çünkü
Yani koku vs desem aylarca çalıştım 32. Haftamdayım ne boyalar sürdüm kokular oldu ellerime değdi şükür sapasağlam büyüyor bebiş🥰