Ozge890 ağrılar normal ben 30 haftadan beri çekiyorum iki hafta yuruyememistim sonra geçti biraz yürümek düzeldi ama ağrılar devam etti şuan 38haftadayim bir haftadır yuruyemiyorum kalkamıyorum donemiyorum sirtimla kalcam arasındaki kemikler kırılıyor gibi hissediyorum doktor hep normal dedi magnezyum kalsiyum falan yazdı işe yaramadı fakat hareketlerin olmaması normal değil bunu doktorumla mutlaka konuş zaman kaybetme.