emiras59 ilk 3 ay kundak yapın üzerine battaniye bile örtmeyin diyorlar. Yatakta bebekten başka bir şey olursa bebeğin onu istemsizce yüzüne çekip nefessiz kalma ihtimali varmış ve bu dönemde duygusal yakınlığı anne ve baba ile kurmalıymış bir materyalle değil.
Bebeğin rahat uyumasını istiyorsanız göğüs pedinizi yakınına koyabilirsiniz diyorlar.
isterseniz siz de araştırın tabi benim lafımla hareket etmek zorunda değilsiniz ☺️