Senay3838 ben altı haftalıktan 10haftalığa kadar ilk bir hafta yoğun, sonrasında ara ara lekelenme olarak neredeyse dört hafta kanama yaşadım. İlk kanamayla hastaneye gittiğimde kese etrafında kanama var dediler düşük riskinden üç gün hastanede kaldım. Sonra on gün boyunca yattım, yatmama rağmen lekelenmelerim geçmedi, tuvalete girdiğimde peçeteme her seferinde kan geliyordu. Onuncu günde ultrasona girdim, doktor artık kendini yormadan, ağır kaldırmadan normale dönebilirsin deyip onuncu haftaya kadar cinsel birleşmeyi yasakladı. Yani benim deneyimimde ne kadar dikkat de etsem, doktor risk görmese de dört haftaya yakın kanama oldu. Şimdi 17+4üz, sağlıklıyız 😊 içini rahat tut, kendini mümkün olduğunca dinlendir, doktor izin vermedikçe kocana pek yanaşma 😅😅 birkaç haftaya geçecektir allahın izniyle 😌 not: ben on ikinci haftam bitene kadar sabah-akşam progestan hap aldım