Nurcanakkaya doğum belirtisi değil hepimiz bunu yaşıyoruz çünkü bebeğin yeri yok kemiklerine baskı yapıyor. Adet sancısı gibi ağrı hissediceksin ve bu ağrı duzenli bir şekilde gelicek yani her on dakikada bir gelicek biraz zaman sonra 9,8 dakkada bir gelicek böyle böyle açılma oldukça dakikalar azalicak onu anlamaman pek mümkün olmuyor doğumun gelince evet bu kesinlikle doğum diyceksin 🌹