Beyzan esras bulasma çizgisi o muhtemelen yani test ıslandıgi için oluyor o.Allah en hayırli zamanda güzel haberler nasip etsin inşallah 🌸
esras Suheyla06 varya içim içimi yiyor bi testim daha var dayanamayıp yaparsam boşa gider diye korkuyom acaba 4 saat idrar tutsam olur mu acaba 🤔
sehrengiz_8 esras kırmızıya tonlarında olmadıkça bu çizgiler ıslanmadan kaynaklı çıkabilir canım adetine kaç gün var. Gebelik için kırmızı tonları aranıyor silik de olsa