Barnymoloztas Arkadaslar deneyimli annelere soruyorum.pisik kremini pisik olmasin diye her alt degistirmede kullaniyoruz tamam ama pudra ne icin kullaniliyor o zaman.pudra kullanacaksak pisik olmasin diye o zaman pisik kremine gerek yok diyebilir miyiz? Ya da ikiside her alt degistirmede kullaniliyor mu?kullaniliyorsa nasil bir sira ile?
Mus-sak Barnymoloztas Krem Pişiği Nemli Tutuyor Ve Kısa Vadede İyi Olmuyor ,, Pudra Pişiği Hemen Kurutuyor ,, Bu Benim Fikrim .. 😊
Edbanne Barnymoloztas pudrayı eskiler çok kullanırdı, şimdi ürologlar tavsiye etmiyor, bir de tozun akciğere kaçma ihtimali var, bebek için sakıncalı. Benim bildiklerim bu. Bepantol, destini markaları güzel. Memnun kalmıştım oğlumda.
Mus-sak Barnymoloztas Yo Belki Farklı Fikirler Size Daha Mantıklı Gelebilir .. Ben 2 Bebeğimi de Pudrayla Büyüttüm Daha Çabuk İyileştiğini Fark Ettim ..
Edbanne Barnymoloztas idrar yolları ile ilgli bir açıklaması vardı, ama yanlış hatırlıyor da olabilirim. Danışıp yazarım tekrar.
SedaOzbier sudocrem aldım ama yine de pudrada aldım. göbeğine falan sürerim bezden pişince.. malum yaz çocuğu olucak
Arzuu Bebek bakımıyla ilgili bi tv programı izlemiştim , bi kaç tane de videoda denk gelmiştim. Pudra değil krem öneriyor doktorlar. Sebebini hatırlamıyorum ama. O yüzden ben sadece sudocrem pişik kremi aldım kullananlar da hep çok memnun
SerapTadelenTtnc Barnymoloztas ben hiç pudra kullanmadım daha çok tahriş edebilir krem daha iyi bence
Kamile Ben de pudranın zararlı olduğunu duydum önerilmiyor kızımda hiç kullanmadım. Pişik kremi kullandım oda her alt değiştirmede değil. Her seferinde sürmek de doğru değil zaten hassaslar iyice hassaslaşıyorlar o zaman.
HaticeTfekakr Barnymoloztas pudraya kesinlikle karşı doktorlar. Akciğerlere kaçabiliyormuş ve oradan çıkma, yok olma ihtimali de yokmuş!!! Doktora danışmadan kullanmamanızı öneririm!
HaticeTfekakr Barnymoloztas birde pişik Olduğunda sütünüzden sürün birkaç damla çok etkili tek seferde hemen geçiriyor!