Bizimde eşimle kan uyuşmazlığımız var ama ben ilk bebeğimi ağustos ayında kaybettim gelişmemişti kürtaj olmak zorunda kaldım hastaneden çıkmadan vurmuşlardı şimdi 8+5 günlük hamileyim şimdide 1 hafta arayla 2 kere kanamam oldu doktorum tedbir amaçlı bidaha vuralım dedi biraz acıyo ama herşey bebeklerimiz için onlar iyi olsunlar yeter