Esraa54 Dünden beri alt bölgemdeki ağrı geçmiyor aralıksız devame ediyor bu şekilde aralıksız devam etmesi normal mi?Ara sıra ağrıyıp geçer ama geçmiyor devamlı ağrı var orda ? Bilgisi olan doktoruna danışan var mı böyle bir durumu?
Esraa54 denizkizim peki adet sancısı gibi sancılar giriyor ara ara sizde de oluyor mu bu normal mi yani
denizkizim Esraa54 36. haftadayım tabiki adet sancısı gibi sancı da oluyor belime bıçak saplanması gibi ağrı girdiği de oluyor. önemli olan düzenli olup olmaması