Babyiveannesi geçen yaz kurban bayramında 2 ağustos otel odasında rüyamda bi oğlum olduğunu gördüm ve hamile değildim o zaman hatta çocuğum var ve bebek hiç düşünmüyorduk… Sonra tatil dönüşü eşim bi tane daha olsa fln diye espri yapıyordu oğlum 10 yaşında çok ara verdiğimiz için uzzzuuuunn bir aradan sonra hemen hamile kalmam sanıyordum bi kaç kez korunmasız oldu eşimin gönlü olsun diye bak kalamıyorum diip vazgeçicektim 😄 20 ağustosta hamile olduğumu öğrendim ve doğuma 14 gün kaldı 🤲🏻🧿🤍 böyle bir rüyaydı 😊 yani daha rahmime düşmeden otel odasında bir oğlum olcağını görmüştüm ne alaka demiştim Rabbimin mucizesi hamd olsun 🤲🏻