Hivren eminesergenn benim eğer kızım olsaydı Öniz Mehir 🤍 düşünüyordum ama hayırlısıyla oğlum olucak ismini şimdilik Deniz Ali düşünüyorum 💙😇
Ayse_nur06 eminesergenn benım aklımda da Zeynep Ela var koymak sade Ela mı koysam diyorum yoksa Elanur mu koysam diyorum kafam iyce karışık ☹️
Ayse_nur06 eko1618 evet benım göz rengimde Ela gözlerimi herkes beğenir insallah kızımda benım göz rengimi alır o yüzden aklımda Ela var
eslemeslem eminesergenn bende burda durayım eşim deniz olsun diyor ama ikinci bir isim de istiyor karar veremedik