Merhaba kızlar bana da yazmak nasip oldu darısı isteyen bekleyen herkese inş🙏 Bundan 1 hafta önce planlı spinal sezaryen oldum ve hiç bahsedilenler gibi aslında korktuğum gibi olmadı gayet kolay. İnanın insana ameliyat öncesi bi cesaret geliyor. Güle oynaya girdim. Başınızda hemşireler oluyor ve size her adımı anlatıyorlar o çok rahatlatıcı oluyor. Spinal iğnesi hiç ama hiç can yakmıyor dedim bu muymuş😄 Daha sonra vücutta dağıldını hissediyorsunuz. Sondayı uyuşturulduktan sonra taktılar büyük rahatlık🙏Bir ara kusma hissi geliyor onu yaptım ve çok rahatladım. Ne çekiştirme hissettim ne başka bir şey. Bebek 10 dkya geliyor. Dikişler 30 dk falan sürüyor sonra en fazla. Bebeği kucağa alma anınız herkesin tahmin edeceği gibi ölene kadar unutulmayacak bir anı kesinlikle🙏 İlk kalkış sezaryenin bence acılı ve zorlayıcı tek yanı onu da destekle yavaş yavaş yapıyorsunuz. 6 saate kalktım. Gaz çıkarmak önemli zaten dolaşınca hem acınız azalıyor hem de gaz çıkıyor. Sonra allahın izniyle 3 güne ağrı sancı bitiyor. Süt gelmiyor diyenler var ama benim hemen geldi arkadaşım bi hafta öncesi yapmıştı onun da geldi, humana diye bir çay tavsiye ettiler hala içiyorum baya güzel geliyor belki onun sayesinde bilmiyorum. Emdikçe açılıyor. Yani kızlar benim gibi dünyanın en korkak insanı bu kadar rahat geçirdiyse inanın herkesin kolay geçer. Sormak istedikleriniz olursa yazın severek cevap yazarım.
👍🏻Hayat kurtarıcılar👍🏻
-Yenidoğan kıyafeti(oğlum3600 kg doğdu ve yenidoğan kıyafetlerini 1 ay daha giyer az al diyenleri iyiki dinlemedim kızlar gayet iyi oluyor kusuyolar vs ama zıbın bir büyük beden olabilir benimkiler öyle güzel oldu)
-1 numaralı bez prima hiç yara olmadı kızlar sızdırma falan hiç yok
-Sağma makinesi
-Gümüş kapak(mucize bence)
-Lansinoh krem (güzel yumuşatıyor )
-göğüs pedi
-süt sağma kutusu yıka yıka kullan
-emzirme yumuşak sütyen
-Büyük beden çamaşırlar
-büyük beden pijama takımı(dikişe gelmiyor korkmayın aşağıda dikiş)
-anne yanı yatak (iyi ki almışız)
👎🏻Olmasa da olurmuş👎🏻
-Emzirme yastığı
-Pahalı süslü gecelikler(5dk foto çektik bu kadar pişman oldum)
-Normal ped aldım ama hasta bezi koydular yenilediler hep ona bile gerek yokmuş