Mom81 canım benimde ilk gebeliğimde suyum geldi sancım yoktum hastaneye gittim direk bebek susuz kalmasın vs diye acemilik 😂 direk muayene etti 1.5 cm açılman var suyun sızıntı halinde geliyor dedi suni sancı verdiler 4 saatte doğum yaptım inşallah sende hızlı bir şekilde yaparsın 🤗🤗