duranneslihan0110 ben riskli olduğu için 28 hazırladım 32 de yalancı sancı ilaçla durduruldu sonra bıraktık 36+0 ım suan bır haftadır sancılarım cok yine ilaç vs ama durmuyor 37+0 sezeryan günü verdı 🤲🤲
ilkimi 32 de doğurdum dursun erken daha valız için derken hazırlıksız gitmek zorunda kaldık o yüzden ne kadar erken o kadar iyi🥰