Meryemce92 Merhaba kızlar son adet tarihim 6 nisan yumurtalama günüm 19 nisan. Henüz test yapmadım. Beklemedeyim siz ne durumdasınız ☺️🙏
Aslinur Meryemce92 🤚🏻 11 nisan son adetim. Bu ay klomen kullandim ayon 19undan beri ovülasyon testi yapıyorum dün bugün yumurtlama yakaladım suan hafif agrılarım var inş çatlama olusmuştur beklemedeyiz. Rabbim herkesin gönlüne göre versin kimsenin kıcağını boş burakmasın
Bebek9898 Son adetim 6 nisan yumurtlamam 17 nisan Silik cizgi görüyorum testlerde sürekli hatta postlarımda var Kan veriyorum negatif Bişi anlamadım Bekleyelim beraber 🤲😍
Meryemce92 Bebek9898 hakkımızda hayırlısı olur umarım. Beklemedeyim bakalım test siparişi verdim kargoyu bekliyorum gelir gelmez bi tane yapcam ☺️
edb06 Herkes farklı günlerde yumurtlama görebilir bunun bir kıstası yok. Ayrıca test yapmak için yumurtlamanın üstünden en az 10 gün geçmesi gerekir. Zor ama sabretmek gerekiyor 😊
Sibelcepni23 Son adetim 6 nisan bende beklemedeyim herhangi bir yumurtlama testi yapmadım nasip zaten denemeye başlayalı üç ay oldu
Meryemce92 Sibelcepni23 bende test yapmadım hamile kalma şansının en yüksek olduğu günleri değerlendirdik bu daha ilk denememiz ☺️
Sibelcepni23 Meryemce92 bende dört günde bir şansımızı deniyoruz bakalım rabbim hakeden bakabilecek olana versin inşallah ❤️🤲🏻