Betulnuri Kubraaaaaaae kuzum korkma benimde 27. Haftada harakette azalma olmuştu ama normal dendi 30. Haftaya kadar düzene giriyor korkma sende 🥰
sedamom Canım benim mesela 3 gün çok hareketliyse 2 gün daha yavas oluyor. Ama yinede her türlü durum için bi doktoruna danış istersen.
enisenalbant Günde 10 haraket sayabiliyorsan korkma😊eğer 10un altındaysa çikolata yiyip sola yat,yine de haraket yoksa doktor ile irtibata geçmelisin☺️
cnskmc bizde de günü gününe uymuyor hareketleri bazen kıpır kıpır bazen benim dürtmemle bir iki tepki veriyor 😂 pozisyon değiştirdiysede hissetmelerimiz değişebilir