Susamtanem1 daha hamile olduğumu bilmeden birine ikizleri icin önermiştim ecehan egemen koymuştu adını abla keske egehan koysaydın daha uyumlu olurdu dedi Allah söyletti demek 2 gün sonra hamile olduğumu öğrendim erkek olursa egehan düşündüm hep eşim koyacaktı mustafa kemal dedi ben onu istemedim hicbir isme isinmadi egehan diyince oda bayıldı💙💙💙💙 bende çok beğendim ve erkekti bebeğim demek egehan nasipmisti o an içime doğmuş demek