Hilaluzuun bende 5+4 deyim benden de kahverengi akiti geliyor üç gündür doktor ultrasonda baktı kesede kanama yok dedi olabilir böyle şeyler dedi. İğne verdi iğne vuruluyorum yine progestan fitil kullanmaya devam ediyorum. Ara ara çok az da olsa geliyor umarım bir sıkıntı yaşamayız.