es353 pastorize süt ile daha lezzetsiz oluyor. Normal süt ü 10 dk kaynatıp, kavanozlara koyup, ılıyınca fırında mayalıyoruz. Üzer açık şekilde .6-8 saat mevsimine göre tıtunca dolaba kaldırıp 1 gün sonra kapak kapatıyoruz. Eşim yapıyor yoğurtları güzel oluyor. İlk 3 ay pastörize olmayan ürün yemedim. Risk olmasın diye. Sonra yedim