ozgeecetiin Kızlarımm 6 haftalık hamileyim ergenlikte çıkarmadığım sivilceleri 1 haftada çıkardım yüzüm doldu resmen ve goguslerimle karnım çok kaşınıyor varmı bunun bı nedeni 😢🥺😱
[silindi] ozgeecetiin evet sivilcelenme yasiyor bazi insanlar ben de 16ya kadar falan devam etti sonra kesildi iki gebeligimde de öyle
minikfare1 ozgeecetiin ilk 14 hafta aşırı sivilce çıkardım sonra kendiliğinden geçti yapmadığım şey kalmadı geçmeleri için hiç bişey işe yaramıyor tamamen hormonal üstünde durmamaya çalışın geçiyor merak etmeyin. Oğlum oldu bu arada cinsiyet belirleyiniz bişey değil
Mumin Vala annem derki kız anneden güzelliğini alırmış hamileyken belkide kızın olucak bnmde çıktı sivilcem hormanlardan olabilir takılma