39 haftamızı geçtik dün geceden beri belimde bir ağrı var adet ağrısı gibi şuan biraz daha fazlalaştı belim ağrıyor doktorum önemli olan rahim kasılmaların demişti rahmin kasılması hissetmiyorum şuan ama belimin ağrısı adet olucakmışım gibi doğumum başlamış olabilirmiii? Birde az önce lavaboya çıktığımda hafıf rengi değişik bir akıntım geldi ama azdı. Doğum yapanlar belinden başlayan varmı?