Zamanbukucu bana kızımda dediler ki, 0-3 alma küçük oluyır. Bende hep 3-6 almıştım. Kızım 4350 doğduğu halde çok büyük geldi ve gidip 0-3 ay aldım. Hatta anneme hediye getirmişler yenidoğan zıbınlar, onları bile 20 gün kadar giydirdim. 2 aydan sonra 3-6 aya geçtim.
bende özendiğimden yazın giyer, seneye kışın giyer diye elbiseler kıyfetler aldım hiç birini giyemedi. Ya yaz geldiğinde küçük olmuşlardı ya da o kadar büyümemişti, bir sonraki yazada küçük oldu. Hatta kızım 2 aylıktı, desim ki şu an 3-6 giyorsa 6 aylık oluncada 9-12 giyer. Ama giymedi:) hepsi dolaplarda etiketleriyle kaldı. O yüzden 6 ay sonrası için kıyafet almak anlamsız oluyor. Şu dönemde herşeyi her zaman bulabiliyoruz o yüzden büyük çok almayın.
bol bol zıbın kullanılıyor. Ben tulum ile çok zorlandım. Kızım çok kusuyordu. Her kustuğunda tulumu komple değiştirmek durumunda kalıyordum. Ya da bez değiştirmek için tulumu aç fln zor oluyordu. Alt üst kullanmak daha kolay oldu. İşk zamanlar insan diyor takım olsun, ama bir süre sonra ne neyin takımı farketmiyorsunuz bile☺️ O yüzden illa takım arayışına da girmeyin.
Çocuklar rahat bol şeyleri seviyorlar. O yüzden gidip de küçük çocuğa kot pantolon, gömlek fln çok almayın. Hevesiniz varsa 1-2 tane alın tabii de çocuk sevmiyor onlrı:) ancak yürüyünce öyle şeyler kullanılmaya başlanıyor.