Arkadaşlar benim bebeğimin suyu sınırın epey altından. Özellik gün icerisinde bebeğim bir yere toplanıyor sırtımdan kasıklarıma bir ağrı vuruyor beş günde bir nst giriyorum. Bugün 60 civarı sanci çıktı. Bebeğin kalp atışları da 180-190 civarıydı hep.doktorum il dışında buradaki doktor yüksek dedi. Sancı kaç çıkınca sancı var demek acaba?