Berrinsahinn Merhabalar, 25 haftalık hamileyim.Şeker yükleme testi kaçıncı hafta da yaptırılıyor.Yaptıranlar var mı.Gerekli bir test mi.Yaptırmasak da olur mu??
Sermec27 Berrinsahinn 24 28 arası yapılıyor cok önemli bir test bebek için eger sekeriniz varsa bunu bilmeden devam edersek cok riskli sonucları var benim gebelik şekeri cıktı diyet yapıyorum 9 haftadır
merveklyc Berrinsahinn 24-28 haftalar arasında yapılıyor diye biliyorum ben bu hafta yaptırdım 25+3 günlükken bence yaptırılması gerekiyor. Benim gebelik şekerim çıktı yaptırmasam hiç bilemeyecektim 🙂
Humanur2021 Berrinsahinn bende dün yaptrdim sınırda cıktı doktor şuan birşey demeyim dedi pazartesi tekrar yapılacak 1er saat arayla bakalim ona göre tebrimizi alırız dedi inşallah iyi olur 🙏
Berrinsahinn Sermec27 açlık ve tokluk kaç çıkmıştı sizin.evde şekerimi ölçüyorum bazı zamanlar.yarın yine açlık ve tokluj olarak ölçeyim
Demetb Berrinsahinn yemek yediğiniz toklukla şeker yüklemesi ölçümü asla aynı değil ki. Normalde tokken verdigim degerlerde de sıkıntı yoktu. Glikoz yüklemesinde hala aç kalmaya devam ediyorsun saat başı ölcüm yapılıyor 3 defa. Evdeki ölçümlerinizde kesin sonuca ulaşamazsınız.
Humanur2021 Berrinsahinn şeker yüklemesi için verilen içecekten verdiler aç olarak 50lik içtim 140 ve üzeri çıkarsa gel dedi 160 cıktı benimde doktor yüksek ama şuan birşey demeyim dedi o an tok.olarak olcmedi pazartesi kesinleşir dedi 100luk içersin dedi de bakalm 🙏 umarım iyi olur
merveklyc Berrinsahinn Açlık 92 1. saat 180 2. saat 140 çıkmıştı.Açlık ve birinci saat sınırda yüksek çıkmış endokrine yönlendirildim🙂
Berrinsahinn Humanur2021 inşallah iyi olur.140 dan aşağı çıkması gerekiyormuş netten baktımda biraz.140 dan yukarı ise gebelik şekeri var demekmiş
Demetb Berrinsahinn yaptırmazsan olmaz bende de şeker çıktı ve hiç normalde kan tahlillerinde şekerim yüksek değildi. Asla bilemeyecektim testi yaptırmasam. Gebelik şekeri yüksek olunca ve önlem alınmazsa çıkacak sorunları biliyorsunuzdur.
Berrinsahinn Demetb siz de yüksek çıkınca herhangi bi tedavi fln uyguladılar mı ya da ne yapılıyor tedavi olarak.Yaptıracgım sanırım haftaya
Berrinsahinn merveklyc glikozu içince 140dan yukarı çıkınca yüksekmiş çok geçmiş olsun.şuan kaç haftalıksınız tedavi verdi mi doktor ya da diyet
Sermec27 Demetb cok doğru katılıyorum normal kan tahlilinde aclık ve toklukta sıkıntı yoktu ama yüklemede yüksek cıktı
nurtencetinn Berrinsahinn Bende yaptırdım tedbir amaçlı herhangi bir sıkıntı olmadı, bence her hamile kadın yaptırmalı.
Humanur2021 Berrinsahinn aynen canım 140 ve altı sorun yok ama üstü öyleymis bebeğim sağlıkla gelsinde Allah’ın izniyle herşeyin bi çaresi vardır 🤍🤲
merveklyc Berrinsahinn 75 lik içtim 180 sınırmış ilk saat için benimki de tam sınır çıkmış canım endokrine yolladı muhtemelen diyet verir dedi haftaya gideceğim bakalım 😪
Demetb Berrinsahinn önce diyetle tedavii, eğer başarılı olunmazsa da insülin. Ama genelde diyetle kontrol altına alınıyor. Diyeti de kafana göre yapamıyorsun işte, diyetisyen kontrolünde yapmak lazım.
Berrinsahinn Humanur2021 amin inşallah sağlıklı sıhhatli doğsunlarda haftaya yaptırcgm bende bakalm inş sonuç iyi çıkar.siz kaç haftalıksınız şuan🤣benim 25 haftalık zaman hızlıca aksık gitsin istiyorm ama geçmiyor günler 🥴
Humanur2021 Berrinsahinn 24+4′üz biz teyzesi 🌸 inşallah hayırla sonuçlanır sonucun🤍 valla bende hemen geçsin istiyorum zaman bazen hemen geçiyormuş gibi bazende olduğu yerde sayıyor gibi😂