Aykizss 34_21_23 canım benim 7 gün geçmişti test yaptırdım sıfır çıktı ertesi günü gani dün akşam çok az bi leke oldu bugünde adet olcam diye oruç tutmadım kasık ağrısı var ama belen giden yok bide ovülasyon testi siparişi verdim oluyorum diye offf
34_21_23 Aykizss gebelik olsaydı çıkardı diye düşünüyorum adet olacaksındır sökülmüyordur belki de. Bekle ama bitşey kullanma adetin sökülmesi için belli olmaz gelmezse tekrar test yaparsın