Hamileliğin ilk ayından beri deli gibi her yediğini çıkaran ilaçların bile fayda etmediği ben 3 gündür o kadar iyiyim ki çok şükür ilk gebeliğimde 9 ay boyunca sürmüştü buda öyle olur diye düşünüyordum en kötüsüne hazırlamıştım kendimi ama sanırım atlattım darısı diğer hamile annelerimize 🤲