Kızlar 6 haftalık hamıleyım dun kalp atısını duyduk 14 aylıkta oglum var ve dun burnum tıkalı diye bıde acile gozuktum agrılarım da vardı test yaptılar pozıtıfım evde beni esımı bebegımı karantinaya aldılar cok kotuyum esim negatif oglumla bile ilgilenemiyorum e bıde hamıleyım dua istiyorum kulun kula ettıgı dua kabul olurmus bı an once atlatayım 🙏