Arkadaşlar 31 haftalık gebeyim ve diş etlerim çok kötü bir şekilde çekildi kökü gözüküyor resmen biraz da sızlaması var hamile kalmadan öncede bu şikayetim vardı tam tedaviye başlayacağım sıra pandemi başladı ve randevularım tedavilerim hep kaldı şimdi de randevu düşüremiyorum tuzlu gargara yapsam olur mu yoksa diş doktoruna gitmeli miyim kadın doğum doktoruma sorsam yada o bir ilaç önerir mi ki bana paradontax diye bir macun var diş etlerine iyi geliyormuş onu alsam ve tuzlu suyla gargara yapsam geçer mi acaba ben biraz takıntılıyım da sorularıma cevap verirseniz çok sevinirim bilginiz varsa lütfen yazın