Obsesifk tubatayfun peki sonrasında herhangi bir yan etki yapıyor mu? Baş ağrısı falan Birde sonuçta yine bir acı oluyor doğum anında değil mi tam bir anestezi değil anladığım kadarıyla sadece sancı için