Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Ben biraz aceleci davrandım. Yaş ilerliyo olunca. 1 yıl gebe kalamadıktan sonra doktora gittim. Bildiğiniz aşamalar, rahim filmi, tahliller vs vs. Hiç bişey çıkmadı. Üç ay klomen kullandım. Meğer eşimde sperm azlığı ve hareketsizliği varmış. Varikosel de dendi. Bunu öğrendiğimde 3.klomendeydim. Doktor bunu öğrendiğinde eşinizin değerleriyle aşılama da olur dedi ama ben klomende bile öyle umutluydum ki her adet olduğumda istemsizce ağlıyodum. Sonuç olarak aşılamayla uğraşmayın direk tüp bebek yaptırdık ve ilk denemede tuttu 🤲