Merhaba covit geçirdim 35+3 haftalık hamileyim doğuma kadar kan sulandırıcı kullanmam gerekiyor kan sulandırıcı kullanarak normal doğuma girersem kanamam çok olur mu korkuyorum sezeryan olursa 3 gün kala kan sulandırıcı kesilecek ama normal doğumda ne zaman olacağı belli olmadığı için kan sulandırıcıyı kesemiyoruz. Normal ve sezeryan doğum hakkında bilgi verir misiniz