Busraclgc
Valla canım bnde çubuk krakerinden tut herşeyi denedim bulantı hapı içtim ama yinede ise yaramadı ne yesem kustum gerçi doğru düzgün yemek bile yiyemiyodumki yani ne yapsam geçmedi bnm anca kendiliğinden gercerse geçiyor ama miden AC kaldıkça daha çok bulantı hissediyosun o yüzden ne kadar kusarsan kus mideni bos bırakma derim