Heyecanlianneee
Evet normal.. doktor 40 haftayı doldururuz gelmezse suni sancı verip doğumu başlatırım dedi.. bende şimdi bol bol yürüyorum, sıcak suya oturuyorum, birazdan da apartmanın merdivenini inip çıkıcam. Suni sancı istemiyorum yaa, doğum kendisi başlasın istiyorum. :)