Rabismomm4 saadet_0441 benim kızlarimda lekem olmadı oğlum da oldu çevremde birkaç kişide aynı şekil de olmuş
aysenunur saadet_0441 benim kızımda olmamıştı bunda 5 haftalıkken leke gördüm doktor erkek dedi artık ne kadar doğru bilmiyorum ama ailem de leke görüp erkek olam çok var
Buseninannesi_21 saadet_0441 Bende sadece yerlesme lekesi oldu kizim olacak ama bence bunun cinsiyetle bir ilgisi yok 🤗