1yildirim-bebek Bence bildirim özelliği gelmeli kizlar iki saat nereye ne yazdım onu arıyorum sizce😀😀
Bahar2622 1yildirim-bebek Bildirim özelliğimiz mevcut, anasayfada sol üstte bulunan üç çizgiye tıkladığınızda bildirimleri görebilirsiniz 🤗
Lulemom 1yildirim-bebek forum ana sayfasındayken sol üst köşede 3 çizgi var. Ona tıklayınca orda bildirimler kısmı var
1yildirim-bebek Lulemom ayy cok saol canm iki saat ariyodum ve herlde beinm gibi bilmeyenlerde varmiş aydinlnmış olduk saol😘😘