1yildirim-bebek Cok dosgru kizalr ben 5seneye yakindir uyrasiyorum ilk bi bos gebelik gecirdim sonra talihsizlikler pesimi birkmadi iki tup bebek denemesi hala daha devm ediyodum ama rabbim hic ummadim anda gönderdi sükürler olsun ama cok zor tabiki cok ceken bilir
Cigdemss esras maşallah Allah bağışlasın. İnşallah olur hayırlı zamanda. Öyle düşünün Rabbim zamanını biliyordur. ☺️
biyologul esras ovülasyon testleri yani LH testleri yumurtlama zamanını gösterir gebelik için 14 gün beklemelisiniz
Cerensnl esras ovulasyonda yumurtlaman gozukur o gün yumurtlaman varmış deneseydiniz bu testlerin bittikten sende degerlendirdikten sonra 10 gün 14 gün içinde test yap cikiyor
esras 1yildirim-bebek adetim geçti en son 16 martta oldum 18 nisanda leke gördüm sonrası gelmedi kahverengi leke pembe bi kaç damla o kadar
1yildirim-bebek esras lh testleride adet doneminde boyle kirmizi veya t cizgisi c cizgisinde koyu oluyo bence heleke len varsa test yap derim
GamzeBaz 1yildirim-bebek bana yardımcı olur musunuz benım ovulasyon testlerim yenı geldı reglım dun bttı 😊
1yildirim-bebek GamzeBaz tamm bugün başla oruc tutuyomusun tutyosan zaten su kullnmazsin saat 1de yap testini
1yildirim-bebek Adaa8905 ovulasyon testinde eger hamilelik varsa t cigisi c cigisinden cok koyu oluyo denedim ben😀
GamzeBaz 1yildirim-bebek yok tutmuyorum instagramdan ekleyebilir miyim szi yada Bn adımı verim sz ekleyin kaybetmeym szı burada 😪