Emybl 32.haftada doğum kolay olsun diye hurma yemeye baslamak, yürüyüş yapmaya başlamak için erken mi? Risk oluşturur mu
Sedagmlksz Emybl ben 3. Ayımdan beri yürüyüş yapıyorum 31. Deyim yürüyüş eğer bir risk yoksa her ayda öneriliyor diye biliyorum ama hurma için birşey diyemicem sanırım erken ama çünkü genelde anneler son 2 hafta başlıyo bol bol yemeye
SudeSelennnn Emybl bende yiyorum 32. Haftadan beri 35 bitmek üzere erken doğum falan olmadı çok şükür
Busehnm Emybl yuruyus için geç bile, hamileligin 3.ayindan sonra başlamak gerekiyor. Hurma son haftalarda öneriliyor
34_21_23 Emybl yürüyüş her zaman yapabilirdiniz. Hurma başta birer tane yiyin 36 dan sonra 4 5 taneye çıkarırsınız
Mlkrfk Emybl hurma tek başına doğum sebebi değil hatta folik asit deposu olduğu için ben hamileliğin en başından beri yedim aşırıya kalmadan hiçbir yan etkisi olmadı doğumla alakalı. Ama şu an 34 haftamdayım erken doğum riskim var farklı sebeplerden dolayı mesela şu an yesem tetikleyebilir bu yüzden yemiyorum bıraktım. Doğuma dair bir yaklaşım varsa o zaman etki gösteriyor tek başına doğumu başlatma etkisi yok 🙏
Emybl Mlkrfk benim de aynı sekil erken doğum riskim oldugu icin o yüzden tedirgin oldum. Ben 15 dakika yürüsem 2 gün yataktan kalkamıyorum malesef 😞 dun baya yurudum artık yavastan baslasam sorun olmaz herhalde ya
yesilkahve Emybl şuan günde 2-3 tane yiyebilirsin hurma canım, bana doktorum folik asiti bıraktıktan sonra günde 3 tane ye son ay artırırız demişti. Ramazan öncesi de aktardan hurma alırken hamile olduğum için şimdi 2 tane ye son ayında fazla yersin doğumu fazlası tetikliyor diye uyarmıştı aktar da. Şuan 31+2 yiz ben 36 dan sonra artırmayı düşünüyorum 💜
melikeyldrm_54 Emybl ben 37yim dün hurma yedim aşırı kasılmam oldu bidaha yemicem çok korktum, zaten günüm belli sezeryan olduğum için ama canım çektiği için yemiştim, yürüyüş yapabilirsin ağrın yoksa ben bel ağrımdan topallıyorum şuan çok kötüyüm 😏
Mlkrfk Emybl bende 34 ü bitiriyorum yavaş yavaş amA sıfır hareket var. Doktor yürüyüş yapma dedi ben 15. Haftadan 29. Haftalara kadar yürüyüş yapıyordum öyle düzenli olarak her gün bir yürüyüşüm yoktu ama hafta da 2 3 defa 20 30 dk yürüyordum 29. Haftadan sonra erken doğum riski oldu bebek baya aşağıda demişti doktor yürüme hareket etme esneme germe falan hiçbir şey yapma günü gelene kadar doğum olmazsa ben söyliycem sana yapman gereken zamanı dedi. 35 e doğru gidiyoruz hala demedi hatta ilaçları bıraktırdığım an sancın başlar dedi 😐😐😐