İkili test yaptırdık ancak doktor üçlü dörtlü yerine bu anneden kan alınarak bebeğin genetiğine bakılan testi önerdi.
İkili testin sonuçları düşük riskli çıktı, sadece bir ölçümde orta riske yakın bir sonuç gördüğünü söyledi.
Özel laboratuvarda 3200₺ ücretle yapılan bu testi yaptırmış olan, öneren var mı?
İlk bebeğimde farklı bir doktora gitmiştim, ikili üçlü dörtlü testleri yaptırmıştık, buna gerek olmadığını söylemişti.
Görüşlerinizi bekliyorum 💓