Seymabilen niye atarlanıyorsun canım ilk yazdığın şeye karşı yazdım ben onu ayrıca da dedim zaten acil durumlarda olur anlarım diye diğer yorumunu sonra gördüm sen ilk başta kendini yanlış ifade etmişsin bide inşallah başına gelir diyorsun çok ayıp insanoğlu herşey başına gelebilir yani ama bizde geçtik geçiyoruz tekrar bu yollardan çok şükür şimdiye kadar başıma bi hal gelmedi hatta ikinci bebekte sancım tuttu kalktım duşumu aldım temizliğimi yaptım çıktım ne varki her an temiz olamıyor insan