Dr. Kağan kocatepenin bu konuda bir videosu var onu izle istersen canım. Bende de detaylıda bir tur çıktı ama doktor bunun büyük bir problem olmadığını sadece doğum sırasında sürekli nstden takip edilmesi gerektiğini eğer çocuğun kalp atışları yavaşlarsa sezeryan olmam gerekebileceğini söyledi. Ama açılabilir de dedi. Bazen 3 tur bile dolanıyor düğüm olmaması önemli dedi. Boyunda kordona çok sık rastlanıyormuş