elisamnlannesym en önemli testlerden biri gebelikte hormonlardan dolayı şekeriniz çıkıyor normal şartlarda şekeriniz olmasa bile. buda bebeğinize şeker olarak gidiyor. Mesela iri bir bebek olabilir veya su fazlalığınız. Erkenden öğrenirseniz diyetle düşürebilme şansınız var en kötü ki bence kötü birşey değil insülin kullanıyorsunuz.