Cevik_01 bck bizde her yaz kestiriyoruz ama işte her gün taradığımız halde yumak yumak tüy oluyor koltukların üstü kıyafetler vs. Bunlardan korktuğum için bende doğuma kadar bırakmak zorunda kaldım bi çözüm bulabilsem alıcam
Cevik_01 MinikKalbimmmm aynen zaten kedi olmasa bile her gün süpürüyoruz evi ama emeklediği zaman bebeğim tüyleri ellerine falan takılırsa diye korkuyorum bende ☺️
Cevik_01 Birkucukkelebek geçici bir süreliğine burakıyoruz tamamen değil hamile olunca ister istemez bizim açımızdan değil bebek açısından düşünerekten bıraktık bizde çünkü onların bünyeleri bizden daha hassas tüyünü dert etseydim zaten en başından alıp bakmazdım bunca zaman ama araya çocuk girince illa bi tedirginlik oluyor ister istemez :)
Senemunlu MinikKalbimmmm bende ondan korkuyordum ama inaninki yanindan gecerken o kadar yavas ilerlediki videoya cektik keske sizinle paylasabilsem . Cok sasirmistik hep oyle devam etti. Simdi 17 aylik oglum oyun oynamaya basladilar
MinikKalbimmmm Senemunlu hissediyolar eve minik bi bireyin geldiğini demekki😍çok tatlı. Umarım benim oğluşumla doğacak minik kızımda güzel anlaşır😍❤️