Aşırı derecede kaşıntım ve ensem belim kollarım kalçam kulak arkam aşırı kaşınıyor geceleri çok artıyor gündüz daha iyi. İki aydır falan var bazı zamanlar hafifledi ama genel olarak çok kaşınıyorum. Doktor devam ederse tahlil yapıcaz dedi normalde alt ast değerlerim iyi ama farklı tahlil yapılacakmış. Ama doktor radevuma da iki hafta var. Benim gibi kaşınan var mı çözüm bulabildiniz mi? Ben bepanthol sürüyorum ama anlık fayda ediyor