Onu bence kişiden kişiye ayarlıyorlar benim hiç bir riskim çok çok şükür erken doğuma bağlı bana 30. Haftada nst başlanıyor demişti gittiğim doktorun asistanı bu doktordan doktora değişir bi arkadaşımı 35-36 haftadan sonra nstye bağlamıştı erken doğum riski var ise bu durum tabi daha erkende olabilir☺️