Laraa canım her gün sabah kahvaltıda yumurta yiyorum sütümü içiyorum zaten gün içerisinde fazlasıyla bir de decavit kullanıyorum şuanda onun dışında mevsim meyvelerini zaten tüketiyorum ama diş etim niye böle oldu, acaba sert mi fırçaladım bilemediğim için şimdi tuzlu su iyi geldi sızlamasını aldı sanki ama tekrarlarsa yine dediğin gibi tekrar tekrar gargara yaparım .😔