Yagmurgencaydin
Reflü yatağı almış kayınvalidem, sağında solunda sabit minik iki yastığı var, kafasını o yastıklarla destekleyerek hafif yan yatırırım diye düşünüyorum. Zaten düz yatıramayız galiba kusarsa diye hafif yan yatırmak lazım. Uyanıkken filan düz de yatar tabii her türlü yatırmak lazım ki kafatasında düzleşme olmasın zaten ilk zamanlar bebişler dönemezler, biz nasıl yatırırsak öylece kalacaklar. :)