Ebruuuusalman Kızlar bse sorcam.bu ultroson kagidinda sanki nokta kadar bse var ben bebej olarak gordüm öle gormek istedgm icinmi gördün yoksa gercekten varmi acaba sizce 
Denizyildizii Ebruuuusalman sanırım değil bendede vardı o nokta hatta saha büyük ama doktor bebek daha görünmüyor demişti
Ebruuuusalman Minikincim hadi ya nokta kdr olunca bi an bebek sanmidtim neyse artk randevu gunumuzu beklucez