NazKaya06 bir arkadaşım dogumdan sonra kullanmaya başladı resmen yariklari vardı hepsi iyileşti, bir arkadaşım da dogumdan önce kullanmaya başladı hala kullaniyor hic yarası olmadı. Dogumdan once gunde 1 2 saat, gogsunuzu yıkayıp temiz havluyla kurulayarak takıyorsunuz, emzirirken de yine yıkayıp kurutup emzirme harici surekli takıyorsunuz. Ter ya da nem yaptığını kimseden duymadım açıkçası.